Losowy

Seminaria dla maturzystów – wyjazdy do Wielkiej Brytanii

Nasza jednostka organizuje seminaria i certyfikacje egzaminacyjne dla maturzystów relokujących się do Ameryki lub Anglii. Pozwalaja one na płynną rekrutację do anglojęzycznej szkoły wyższej. Jak dotychczas prowadziliśmy m.in. te seminaria: Opis programów nr E47/UK:Dawniej znane jako Seminaria żywności i żywien

Czytaj więcej...

Seminaria gimnazjalne – wyjazdy do USA

Data publikacji: 05.06.2018
Autor: admin

Nasz zespół prowadzi seminaria i certyfikacje egzaminacyjne dla nastolatków relokujących się z rodzinami do Ameryki lub Wielkiej Brytanii. Umożliwiają one na honorowaną przez władze uczelniane relokację do tamtejszej szkoły. Jak dotychczas organizowaliśmy m.in. tu wymienione programy: 

Definicja programów nr O39/USA:

Warsztaty w niezależnym studium wychowania fizycznego, często prowadzone z instruktorami jako mentorami, umożliwiają abiturientom zapoznanie się z tematami związanymi z wychowaniem fizycznym. Niezależne Szkolenia mogą być okazją dla studentów do poszerzenia wiedzy w danym sporcie lub działalności, do bardziej szczegółowego zbadania tematu lub do rozwinięcia bardziej zaawansowanych umiejętności. Seminaria "Physical Education-Workplace Experience" zapewniają doświadczenie zawodowe w dziedzinie związanej z wychowaniem fizycznym. Cele są zazwyczaj ustalane wspólnie przez studenta, nauczyciela i pracodawcę (chociaż studenci nie muszą płacić). Szkolenia te mogą obejmować również zajęcia w klasie, obejmujące dalsze studiowanie dziedziny lub dyskusji na temat doświadczeń napotykanych w miejscu pracy.

Oficjalne tłumaczenie wymogów kursów nr K81/USA:

Warsztaty teatralne kompleksowe pomagają abiturientom rozwijać doświadczenie i umiejętności w jednym lub kilku aspektach produkcji teatralnej. Szkolenia wprowadzające zapewniają przegląd elementów teatralnych, takich jak aktorstwo, scenografia, zarządzanie sceniczne, reżyseria, scenopisarstwo i produkcja. Programy zaawansowane koncentrują się na rozszerzaniu i doskonaleniu techniki dramaturgicznej, poprzez zwiększanie ekspozycji uczniów na różne rodzaje teatralnych technik i tradycji oraz zwiększenie ich udziału w publicznych produkcjach.

Opis programów nr F82/USA:

"Zgodnie z proponowanym programem Project Lead the Way, Szkolenia PLTW Medical Interventions koncentrują się na zdrowiu fikcyjnej rodziny, którą uczniowie muszą wspierać, poprzez zapobieganie chorobom, diagnozowanie i leczenie, w ramach których uczniowie badają infekcje, kod DNA człowieka, leczenie raka, i niewydolność narządów, mogą obejmować immunologię, chirurgię, genetykę, farmakologię, urządzenia medyczne i diagnostykę.

Formalna definicja kursów nr E81/UK:

Nauki społeczne Niezależne studia, często prowadzone z instruktorami jako mentorami, umożliwiają studentom zgłębianie tematów będących przedmiotem zainteresowania w jednym z nauk społecznych. Niezależne Szkolenia mogą dać abiturientom możliwość poszerzenia wiedzy w danej specjalizacji, zgłębienia tematu o szczególnym znaczeniu lub rozwinięcia bardziej zaawansowanych umiejętności.

Formalna definicja programów nr F45/UK:

Programy algebry I obejmują badanie właściwości i operacji systemu liczb rzeczywistych; ocenianie racjonalnych wyrażeń algebraicznych; rozwiązywanie i tworzenie wykresów równań i nierówności pierwszego stopnia; tłumaczenie problemów ze słowem na równania; operacje i faktoring wielomianów; i rozwiązywanie prostych równań kwadratowych.

Formalna definicja kursów nr C86/USA:

Indywidualna Technika-Wokalne Programy Muzyczne dostarczają instrukcji i zachęcają do udoskonalenia technik wokalnych innych niż umiejętność śpiewania w grupach. Warsztaty te mogą być prowadzone indywidualnie lub w małych grupach. Formalne i nieformalne występy mogą być częścią programu instruktażowego.

Oficjalne tłumaczenie wymogów kursów nr H36/USA:

Kursy Unified Science łączą więcej niż jedną gałąź nauki w spójną naukę lub mogą integrować naukę z inną dyscypliną. Analizowane są ogólne koncepcje naukowe, podobnie jak zasady leżące u podstaw metody naukowej i technik eksperymentowania.



Tagi: